Korzyści z aktywności fizycznej w utrzymaniu zdrowia

bieganie

Osoby aktywne są mniej narażone na choroby przewlekłe, takie jak choroby serca, cukrzyca i nowotwory. Aktywność fizyczna pomaga również lepiej spać, mieć więcej energii i poprawia zdrowie psychiczne. Ćwiczenia mają również wpływ na prawie każdy organ w ciele.
Aktywność fizyczna jest jednym z najlepszych sposobów walki z otyłością, jedną z głównych przyczyn problemów zdrowotnych, którym można zapobiec. Prawie 40% dorosłych w Ameryce cierpi na otyłość lub nadwagę, zgodnie z ich BMI – miarą, która uwzględnia łącznie wzrost i wagę.
https://dermacea.pl/

Wskazówki dotyczące aktywności fizycznej

1. Ustaw osiągalne realne cele, takie jak 30 minut ćwiczeń przez dwa dni w tygodniu lub 60 minut przez jeden dzień w tygodniu. Cele, które są nierealne, nie zostaną osiągnięte, więc mogą zniechęcać i prowadzić do porażki.
2. Znajdź kumpla do ćwiczeń, z którym lubisz ćwiczyć. Dzięki temu będzie to przyjemniejsze i mniej prawdopodobne, że w ostatniej chwili porzucisz swojego partnera do ćwiczeń, gdy sprawy staną się trudne.

Może Ci się również spodoba